Самоосвіта як невід’ємна складова підготовки вчителя до професійної діяльності в умовах профільного навчання

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Стаття присвячена розгляду однієї з актуальних проблем запровадження профільного навчання у школі – формування нового покоління педагогічних кадрів, здатних до професійного самовдосконалення, саморозвитку та самоосвіти. Особлива увага приділяється аналізу етапів здійснення самоосвітньої діяльності, розкриттю її особливостей в умовах інформаційно-навчального середовища, а також висвітленню сутності компетентності самоосвіти.
The article is devoted to one of the actual problems of introduction of specialized teaching at school – forming of new generation of pedagogical staff, apt at independent professional self-perfection, self-development and self-education. The special attention is paid to the analysis of stages of realization of self-educational activity, opening its features in the conditions of informative-educational environment, and also essence of self-educational competence.
Опис
Ключові слова
профільне навчання, самоосвіта, саморозвиток, самовдосконалення, specialized teaching, self-education, self-development, self-perfection
Бібліографічний опис
Кисельова, О. Б. Самоосвіта як невід’ємна складова підготовки вчителя до професійної діяльності в умовах профільного навчання [Текст] / О. Б. Кисельова // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 65–72.