Методичні підходи до підвищення мотивації вивчення хімії в основній школі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Стаття присвячена проблемі впровадження компетентнісного підходу в процес навчання хімії, новим ефективним можливостям формування внутрішньої мотивації навчання, пізнавального інтересу та позитивного ставлення до предмета, які виникають на його основі. Досліджуються особливості формування поняття «хімічне явище» на засадах компетентнісного підходу.
This article is devoted to problem of the realization of competence approach in learning Chemistry that courses new abilities to form educational motivation of pupils, which is provided its efficiency. The correlation between the competence approach in studying and forming of the definition of “chemical phenomenon” are established.
Опис
Ключові слова
компетентнісний підхід, хімія, хімічне явище, competence approach, Chemistry, chemical phenomenon
Бібліографічний опис
Гурняк, І. А. Методичні підходи до підвищення мотивації вивчення хімії в основній школі [Текст] / І. А. Гурняк // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 39–50.