Формування лінгвістичної компетенції майбутніх учителів з другої спеціальності “Іноземна мова”

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Стаття присвячена проблемі формування у майбутніх учителів лінгвістичної компетенції з другої спеціальності «Іноземна мова». Розглядаються особливості її змісту й засоби формування, зокрема, інтегрований професійно направлений курс з теорії англійської мови, що викладається на білінгвальній основі з опорою на знання й уміння студентів, отримані у процесі оволодіння першою спеціальністю.
The article deals with the problem of formation of the future teachers’ linguistic competence in the foreign language that is studied as the second speciality. The peculiarities of its contents are considered. As a means of its formation, an integrative bilingual professionally directed course in the theory of the English language, based on the students’ knowledge and skills obtained in the process of mastering the first speciality is offered.
Опис
Ключові слова
лінгвістична компетенція, майбутні учителі, проблема формування, інтегрований професійно направлений курс з теорії англійської мови, linguistic competence, future teachers, problem of formation, integrative bilingual professionally directed course in the theory of the English language
Бібліографічний опис
Халимон, І. Й. Формування лінгвістичної компетенції майбутніх учителів з другої спеціальності “Іноземна мова” [Текст] / І. Й. Халимон // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 381–390.