Психологічно-педагогічне обґрунтування доцільності та ефективності дистанційного навчання

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядаються й аналізуються деякі теоретичні та практичні аспекти психолого-педагогічного обґрунтування доцільності й ефективності дистанційного навчання, зокрема, з використанням системи MOODLE, що запроектована і функціонує на основі врахування ідей конструктивізму в умовах навчального закладу.
This article considers and analyses some theoretical and practical aspects account psychological and pedagogical bases of distance learning with MOODLE systems and system design based on constructivism ideas and the efficiency of the approach is grounded.
Опис
Ключові слова
психолого-педагогічне обґрунтування, дистанційне навчання, MOODLE, теоретичні та практичні аспекти, theoretical and practical aspects, psychological and pedagogical bases, distance learning
Бібліографічний опис
Смирнова-Трибульска, Є. М. Психологічно-педагогічне обґрунтування доцільності та ефективності дистанційного навчання [Текст] / Є. М. Смирнова-Трибульска // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 368–381.