Концепція і технологія педагогічної діагностики самостійної навчальної діяльності студентів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті подано основні параметри проведеного автором багаторічного педагогічного дослідження, присвяченого розробці та обґрунтуванню концептуальних і технологічних засад удосконаленої моделі діагностики самостійних творчих робіт студентів медичних коледжів в умовах евристично-модульного навчання.
The basic parameters of the conducted by an author long-term pedagogical research devoted to development and ground of conceptual and technological principles of the improved model of diagnostics of independent creative works of students of medical colleges in the conditions of heuristic-module studies are presented in the article.
Опис
Ключові слова
діагностика самостійних творчих робіт, студенти медичних коледжів, евристично-модульне навчання, diagnostics of independent creative works, students of medical colleges, heuristic-module studies
Бібліографічний опис
Демченко, О. М. Концепція і технологія педагогічної діагностики самостійної навчальної діяльності студентів [Текст] / О. М. Демченко // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 256–268.