“Вступ до педагогічної професії” як пропедевтичний етап дидаскалогічної підготовки майбутнього педагога

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті презентується експериментальний досвід педагогічної організації первинного, адаптаційно-орієнтовного етапу дидаскалогічної підготовки майбутнього педагога, його авторський зміст та технології вивчення.
The article comments on practical experience of pedagogical organization of introductory and adaptive-oriented stages of didascological education of future teacher, the practical aspects of this experience and training methods.
Опис
Ключові слова
експериментальний досвід педагогічної організації, адаптаційно-орієнтовний етап, дидаскалогічна підготовка, майбутній педагог, practical experience of pedagogical organization, adaptive-oriented stages, didascological education, future teacher
Бібліографічний опис
Гузій, Н. В. “Вступ до педагогічної професії” як пропедевтичний етап дидаскалогічної підготовки майбутнього педагога [Текст] / Н. В. Гузій // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 246–256.