Лінгвокреативні завдання як засіб реалізації дидактичних цілей на заняттях з української мови

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті досліджується проблема формування навичок оформлення і вираження юридичної думки адекватно поняттю. Для комплексного і системного засвоєння студентами сучасної юридичної термінології автором розроблено творчо-пошукові завдання (вправи), виконання яких сприяє реалізації комплексу педагогічних і дидактичних цілей на заняттях з української мови, формуванню професійно-мовленнєвої особистості майбутніх фахівців юридичної галузі.
The article deals with the research of the problem of skill formation and the expression of the judicial thought which should be adeguate to the term. For complex and systematic mastering of modern judicial terminology the author has worked out search-and-creative tasks, which help to achieve complex of teaching and didactic aims at the Ukrainian language lessons, form profession language individual of the future law specialists.
Опис
Ключові слова
оформлення і вираження юридичної думки, юридична термінологія, творчо-пошукові завдання, педагогічні і дидактичні цілі, урок української мови, професійно-мовленнєва особистість, майбутні фахівці юридичної галузі, formation and the expression of the judicial, judicial terminology, search-and-creative tasks, teaching and didactic aims, Ukrainian language lesson, profession language individual, future law specialists
Бібліографічний опис
Василенко, В. А. Лінгвокреативні завдання як засіб реалізації дидактичних цілей на заняттях з української мови [Текст] / В. А. Василенко // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 233–240.