Мовна особистість учителя в соціокультурній парадигмі XXI ст.

Ескіз
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто проблему мовної особистості вчителя-словесника в контексті сучасних тенденцій розвитку системи освіти України; визначено структурні компоненти мовної особистості та особливості їх функціонування в сучасному соціокультурному просторі; сформульовано основні принципи її формування і становлення в умовах вищої школи.
This article considers the problem of the teacher-philologist’s linguistic personality in accordance with the modern tendencies of development of the Ukrainian educational system, marks out the structural components of the linguistic personality and the features of their functioning in the modern social and cultural space, formulates the fundamental principles of its forming under conditions of the university.
Опис
Ключові слова
мовна особистість вчителя-словесника, мовна особистість, соціокультурний простір, teacher-philologist’s linguistic personality, linguistic personality, social and cultural space
Бібліографічний опис
Пінчук, Т. С. Мовна особистість учителя в соціокультурній парадигмі XXI ст. [Текст] / Т. С. Пінчук, Н. Ю. Калина // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – [Частина третя] – С. 502–509.