До проблеми вивчення словесних засобів створення комічного в літературі для дітей

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Вивчення мовних засобів створення комічного в поезії (М. Вінграновський, П. Воронько, Н. Забіла) та прозі (В. Нестайко) для дітей спонукає дослідника до пошуку певних підходів у доборі матеріалу та до використання особливих методів аналізу. При цьому слід виходити зі специфіки самого предмета дослідження, системності, самостійності та ізоморфізму мовних явищ різних рівнів: лексикології (зокрема полісемії) та фразеології (трансформація усталених висловів), словотвору (у першу чергу оказіоналізмів), морфології (наприклад, утворення вищого ступеня порівняння у відносних прикметниках).
Studying the linguistic means of creating the comic in poetry (M. Wingranowsky, P. Voronko, N. Zabila) and in prose (V. Nestayko) for children encourages the researcher to find special approaches to selecting materials and applying specific analysis techniques, taning into account the subject of the research; the system organization, the independence and isomorphism of linguistic phenomena of different levels: (lexicology (polysemy in particular) and phraseology (set expression transformation), word formation (occasional), morphology (forming degrees of comparison of relative adjectives).
Опис
Ключові слова
мовні засоби, створення комічного в поезії, література для дітей, linguistic means, creating the comic in poetry, literature for children
Бібліографічний опис
Кудряшова, М. В. До проблеми вивчення словесних засобів створення комічного в літературі для дітей [Текст] / М. В. Кудряшова // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – [Частина третя] – С. 489–495.