Рівнева диференціація навчання та вирівнююче-розвиваюча методика за умов кредитно-модульної системи

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто застосування вдосконалених методик вивчення інформатики у ВНЗ за умов кредитно-модульної системи, які підвищують якість знань студентів та реалізують принципи демократизації та гуманізації освіти. Обґрунтовано методичні принципи формування модулів, індивідуальних завдань та методики оцінювання результатів за шкалою ECTS.
The article focuses on the analysis of application of improved studying methods of Information technologies in credit-module system. The methods under consideration improve student’s knowledge and realize the principles of education democratization and humanization. Methodical principles of forming the modules, individual tasks and evaluation of results according to ECTS scale are determined.
Опис
Ключові слова
інформатика у ВНЗ, кредитно-модульна система, гуманізація освіти, шкала ECTS, credit-unit system, humanization of education, ECTS scale, information technologies
Бібліографічний опис
Мільчакова, Н. П. Рівнева диференціація навчання та вирівнююче-розвиваюча методика за умов кредитно-модульної системи [Текст] / Н. П. Мільчакова, Н. В. Шамшина // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – [Частина третя] – С. 369–377.