Пізнавально-творча діяльність студентів в евристичному навчанні

Ескіз
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті досліджуються дидактичні особливості й переваги пізнавально-творчої діяльності студентів у структурі евристичного навчання. Уточнюються й розвиваються чинники ефективності цієї технології, зокрема мотивація до значущої самостійної творчої діяльності, оволодіння механізмами творчості, діагностичне забезпечення творчої роботи.
Didactic peculiarities and advantages of cognitive creative activity of students in the structure of heuristic studies are investigated in the article. The factors of efficiency of this technology are specified and developed, in particular, motivation to a meaningful independent creative activity, mastering the mechanisms of creativity, diagnostic provision of creative labour.
Опис
Ключові слова
дидактичні особливості, пізнавально-творча діяльність студентів, евристичне навчання, didactic peculiarities, cognitive creative activity of students, heuristic education
Бібліографічний опис
Лазарєва, О. М. Пізнавально-творча діяльність студентів в евристичному навчанні [Текст] / О. М. Лазарєва // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – [Частина третя] – С. 359–369.