Особливості адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах сучасного освітнього закладу

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті подано результати дослідження показників розумової працездатності у студентів-першокурсників на початковому етапі їх адаптації до навчальних навантажень в умовах сучасного освітнього закладу. Необхідність обробки великого обсягу інформації у процесі навчання істотно змінює характер розумової діяльності: значне підвищення швидкості розумової роботи негативно впливає на її якість. Обговорюються можливі шляхи оптимізації навчальної діяльності студентів.
The article presents the results of research of indexes of the first-year students’ mental capacity on the initial stage of their adaptation to the educational loadings in the conditions of a modern educational establishment. The necessity of analizing a large amount of information in the process of studying substantially changes the character of intellectual work. The considerable increase of speed of mental work influences negatively its quality. The possible ways of optimization of students studying are under consideration.
Опис
Ключові слова
розумова працездатність, студенти-першокурсники, адаптації, навчальні навантаження, навчальна діяльність студентів, mental capacity, first-year students, adaptation, educational loadings, educational activity of students
Бібліографічний опис
Іванова, О. І. Особливості адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах сучасного освітнього закладу [Текст] / О. І. Іванова, Л. М. Басанець // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – [Частина третя] – С. 335–343.