Механізми евристичної діяльності вчителя та учнів під час вивчення гуманітарних предметів
Вантажиться...
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті на теоретико-експериментальному рівні описані механізми евристичної діяльності вчителя та учнів під час вивчення гуманітарних предметів. Обґрунтовується доцільність комплексного застосування таких механізмів евристичного навчання, як «аналіз через синтез», пошук невідомого за допомогою асоціативних зв’язків, серії евристичних запитань тощо.
Some mechanisms of heuristic activity of teachers and pupils in studying Humanities are described in the article. The importance of integrated usage of such mechanisms of heuristic teaching as analysis through synthesis, search for unknown with the help of associative connections, heuristic questions and some others is proved.
Some mechanisms of heuristic activity of teachers and pupils in studying Humanities are described in the article. The importance of integrated usage of such mechanisms of heuristic teaching as analysis through synthesis, search for unknown with the help of associative connections, heuristic questions and some others is proved.
Опис
Ключові слова
механізми евристичної діяльності вчителя та учнів, вивчення гуманітарних предметів, евристичне навчання, mechanisms of heuristic activity of teachers and pupils, studying humanities, heuristic teaching
Бібліографічний опис
Громова, Н. В. Механізми евристичної діяльності вчителя та учнів під час вивчення гуманітарних предметів [Текст] / Н. В. Громова // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – [Частина третя] – С. 217–225.