Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7801
Title: Механізми евристичної діяльності вчителя та учнів під час вивчення гуманітарних предметів
Other Titles: Mechanisms of Teacher’s and Student’s Heuristic Activity During Learning Humanity Subjects
Authors: Громова, Наталія Василівна
Hromova, Nataliia Vasylivna
Keywords: механізми евристичної діяльності вчителя та учнів
вивчення гуманітарних предметів
евристичне навчання
mechanisms of heuristic activity of teachers and pupils
studying humanities
heuristic teaching
Issue Date: 2008
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Громова, Н. В. Механізми евристичної діяльності вчителя та учнів під час вивчення гуманітарних предметів [Текст] / Н. В. Громова // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – [Частина третя] – С. 217–225.
Abstract: У статті на теоретико-експериментальному рівні описані механізми евристичної діяльності вчителя та учнів під час вивчення гуманітарних предметів. Обґрунтовується доцільність комплексного застосування таких механізмів евристичного навчання, як «аналіз через синтез», пошук невідомого за допомогою асоціативних зв’язків, серії евристичних запитань тощо.
Some mechanisms of heuristic activity of teachers and pupils in studying Humanities are described in the article. The importance of integrated usage of such mechanisms of heuristic teaching as analysis through synthesis, search for unknown with the help of associative connections, heuristic questions and some others is proved.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7801
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hromova_Mekhanizm.pdf299,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.