Тенденції розвитку національної освіти представників етноменшин (на прикладі сучасної української діаспори)

Ескіз
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядається питання взаємодії різних культурно-освітніх чинників і національної свідомості українців з метою збереження ідентичності української спільноти у світі. На прикладі проблем і перспектив існування українського шкільництва за кордоном показано рівень вивчення діаспорою української мови.
In the article the question of interaction of different culture-educational elements and national consciousness for preserving the Ukrainian Diaspora identity in the world is under consideration. The level of studying and mastering the Ukrainian language by the Diaspora is shown on the example of problems and prospects of Ukrainian schools abroad.
Опис
Ключові слова
культурно-освітні чинники, національна свідомість українців, ідентичність української спільноти, українське шкільництво за кордоном, діаспора, вивчення української мови, culture-educational elements, national consciousness, Ukrainian diaspora identity, Ukrainian schools abroad, studying Ukrainian language, diaspora
Бібліографічний опис
Руденко, Н. В. Тенденції розвитку національної освіти представників етноменшин (на прикладі сучасної української діаспори) [Текст] / Н. В. Руденко // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – [Частина третя] – С. 150–157.