Мета середньої освіти: інформаційна культура чи комп’ютерна грамотність
Вантажиться...
Дата
2008
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядаються основні характеристики понять «інформаційна культура» та «комп’ютерна грамотність». Визначаються їх взаємозв’язки та взаємовідносини. Наводяться приклади формування та розвитку базису інформаційної культури людини на засадах загального курсу інформатики. Робляться висновки щодо результатів шкільної освіти в контексті інформаційної спрямованості навчання.
In the article the basic characteristics of the concepts «information culture» and «computer literacy» are reviewed. Their interrelations and correlations are defined. Some examples of formation and development of the basis of person information culture on the ground of general course of computer science are given. The conclusions concerning results of school education in the context of the information training are drawn.
In the article the basic characteristics of the concepts «information culture» and «computer literacy» are reviewed. Their interrelations and correlations are defined. Some examples of formation and development of the basis of person information culture on the ground of general course of computer science are given. The conclusions concerning results of school education in the context of the information training are drawn.
Опис
Ключові слова
інформаційна культура, комп’ютерна грамотність, інформатика, шкільна освіта, інформаційна спрямованість навчання, information culture, computer competence, school education, information training, computer science
Бібліографічний опис
Голуб, Є. С. Мета середньої освіти: інформаційна культура чи комп’ютерна грамотність [Текст] / Є. С. Голуб // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – [Частина третя] – С. 19–27.