Урахування вікових та індивідуально-психологічних особливостей мислення учня як дидактична умова формування інтелектуальних умінь старшокласників

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядається проблема врахування вікових та індивідуально-психологічних особливостей мислення учня як дидактична умова формування інтелектуальних умінь старшокласників у процесі навчання предметів мовнолітературного циклу.
The article is devoted to the problem of taking account of ages and individually psychological peculiarities of senior pupils mentality as didactic condition of forming intellectual skills when studing the subjects of language-literature cycle.
Опис
Ключові слова
вікові та індивідуально-психологічні особливості, мислення учня, дидактична умова, формування інтелектуальних умінь, ages and individually psychological peculiarities, student’s thinking, didactic condition, forming intellectual skills
Бібліографічний опис
Башманівський, О. Л. Урахування вікових та індивідуально-психологічних особливостей мислення учня як дидактична умова формування інтелектуальних умінь старшокласників [Текст] / О. Л. Башманівський // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 378–383.