Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7713
Title: Своєрідні гуманістичні підходи особистісно зорієнтованої освіти обдарованих студентів вищого навчального закладу
Other Titles: Unique Humanistic Approaches of Learner-Centered Education of Gifted College Students
Authors: Фурдуй, С. Б.
Furdui, S. B.
Keywords: обдарований студент
гуманістичні підходи
особистісно зорієнтована освіта
професійна підготовка майбутнього фахівця
gifted student
humanistic approaches
learner-centered education
training of the future expert
Issue Date: 2008
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Фурдуй, С. Б. Своєрідні гуманістичні підходи особистісно зорієнтованої освіти обдарованих студентів вищого навчального закладу [Текст] / С. Б. Фурдуй // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 90–98.
Abstract: У статті розглядається одна з найважливіших проблем навчально-виховного процесу ВНЗ, робиться спроба розкриття поняття «обдарований студент», своєрідні гуманістичні підходи до навчання та виховання обдарованих студентів вищого навчального закладу на елементах особистісно зорієнтованої освіти в організації професійної підготовки майбутнього фахівця.
In the article one of the major problems of teaching and educational process higher school is considered, attempt of disclosing of concept "the gifted student", original humanistic approaches of training and education of the gifted students of a higher educational institution on elements personal focused education in the organization of vocational training of the future expert is given.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7713
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Furdui_Svoieridni.pdf286,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.