Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7651
Title: Подолання екзистенційної депривації у вихованців інтернатних закладів у діяльності соціального педагога
Other Titles: Over Coming of Existent Pupil’s Deprivation of the Boarding School in the Social Teacher Activity
Authors: Артюшкіна, Л. М.
Artiushkina, L. M.
Keywords: професійна діяльність
соціальний педагог
інтернатні заклади
підхід
екзистенційна сфера дитини
діяльність
professional activity
social teacher
boarding-school
child’s existent sphere
activity
Issue Date: 2008
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Артюшкіна, Л. М. Подолання екзистенційної депривації у вихованців інтернатних закладів у діяльності соціального педагога [Текст] / Л. М. Артюшкіна // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 5–13.
Abstract: У статті актуалізована проблема організації професійної діяльності соціального педагога щодо подолання екзистенційної депривації вихованців інтернатних закладів. Обґрунтований ціннісний підхід до розвитку екзистенційної сфери дитини в діяльності соціального педагога.
The problem of organization of social teachers professional activity in over coming the existent deprivation of the pupil’s in the boarding-school is actualized in the article. The valued approach to the development of child’s existent sphere in the activity of social teacher is based.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7651
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Artiushkina_Podolannia_ekzystentsiinoi_depryvatsii.pdf291,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.