Французькі неологізми у сфері туризму: сутнiсть та тенденцiї

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядаються неологізми сучасної французької мови у туристичній сфері. Туристична індустрія постійно винаходить новий «багаж» неологізмів для більш яскравого опису та позначення нових видів туризму. У статті розглянуто шляхи появи неологізмів, а також визначено найбільш уживані їх види.
The article examines the neologisms of the modern French language in the sphere of tourism. The tourism industry constantly invents a new «baggage» of neologisms for a more vivid description and designation of new types of tourism. The article examines the ways of appearance of neologisms, as well as the most commonly used types of them.
Опис
Ключові слова
неологiя, неологiзм, слова-валізи, стиснення, neologism, neology, words-suitcases, compression
Бібліографічний опис
Гриценко, Д. С. Французькі неологізми у сфері туризму: сутнiсть та тенденцiї [Текст] / Д. С. Гриценко // Актуальні питання філології та методології : збірник наукових праць студентів / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, Факультет іноземної та слов’янської філології ; [редкол.: В. В. Герман, А. М. Коваленко, О. М. Семеног та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017. – С. 13–17.