Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7507
Title: Досвід розвитку інтелектуальних умінь підлітків засобами робототехніки
Other Titles: Experience in the Development of Intellectual Skills Adolescents the Means of the Robotics
Authors: Ткаченко, О. А.
Tkachenko, O. A.
Хараджян, Н. А.
Kharadzhian, N. A.
Keywords: інтелектуальні уміння підлітків
STEM-освіта
робототехніка
intellectual skills of teens
STEM-education
robotics
Issue Date: 2018
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Ткаченко, О. А. Досвід розвитку інтелектуальних умінь підлітків засобами робототехніки [Текст] / О. А. Ткаченко, Н. А. Хараджян // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2018. – Вип. 2 (12). – С. 106–112.
Abstract: Розвиток інтелектуальних умінь - завжди актуальна тема серед науковців. В той же час стрімкий розвиток інформаційних технологій дозволяють активно їх залучати до процесу формування нових методик та форм організації навчальної діяльності. Оскільки майбутні фахівці повинні отримувати знання що знаходяться на стику певних наукових галузей, зокрема природничо-математичних необхідно шукати нові підходи що дозволять це зробити. Одним із таких сучасних підході є STEM-освіта. Найбільш вдалим впровадженням STEM-освіти в навчальний процес - є робототехніка. В статті надані результати педагогічного експерименту, який дозволив зробити висновок що використання засобів робототехніки в навчальній діяльності підлітків є доречним при вирішенні завдань вдосконалення інтелектуального розвитку.
The development of intellectual skills is always a topical issue among scholars. At the same time, the rapid development of information technology allows them to actively involve them in the process of forming new methods and forms of organization of educational activities. Since future specialists must receive knowledge at the junction of certain scientific fields, in particular natural sciences, it is necessary to look for new approaches that will allow it to be done. One such modern approach is STEM-education. The most successful introduction of STEM education in the learning process is robotics. The article presents the results of a pedagogical experiment, which made it possible to conclude that the use of robotics in the educational activities of adolescents is appropriate in solving problems of improving intellectual development.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7507
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachenko_Kharadzhian Dosvid rozvytku.pdf627,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.