Місце статистичних показників у формуванні соціально-географічних знань в курсі географії України спеціальної школи

Анотація
На основі теоретичного аналізу наукових джерел висвітлено сутність поняття «статистичний метод», його функції, мету, підходи до їх використання у шкільному курсі географії України. Розглянуто питання використання статистичних показників як джерела географічної інформації у формування знань з про населення України в курсі географії спеціальної школи. Визначено етапи навчання статистичних умінь розумово відсталих учнів, місце статистичних показників у вивченні демографічної ситуації України
On the basis of theoretical analysis of scientific sources, the essence of the concept "statistical method", its function, purpose, approaches to their use in the school course of geography of Ukraine is highlighted. The issue of using statistical indicators as a source of geographic information in the formation of knowledge about the population of Ukraine in the course of geography of a special school is considered. Stages of teaching statistical skills of mentally retarded students, the place of statistical indicators in the study of the demographic situation in Ukraine are determined.
Опис
Ключові слова
статистичні показники, статистичний метод, населення, розумово відсталі учні, statistical indicators, statistical method, population, mentally retarded students
Бібліографічний опис
Скиба, Т. Ю. Місце статистичних показників у формуванні соціально-географічних знань в курсі географії України спеціальної школи [Текст] / Т. Ю. Скиба // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць за матеріалами ІV Міжнародної науково-практичної конференції.– Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2017. – Випуск 5. – С. 125–130.