Організаційний аспект визначення рівня знань соціально-економічного змісту в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку

Ескіз
Дата
2018-02-23
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Baltija Publishing
Анотація
У статті подано мету, завдання та етапи роботи в межах проведення констатуючого етапу педагогічного дослідження. Визначено критерії, згідно з якими здійснювалась оцінка сформованості географічних знань учнів з порушеннями інтелектуального розвитку
The article describes the purpose, tasks and stages of the work within the framework of holding the stage of pedagogical research. The criteria for evaluating the formation of geographical knowledge of students with intellectual disabilities were determined.
Опис
Ключові слова
методи педагогічного дослідження, констатувальний етап педагогічного експерименту, критерії географічних знань, учні з порушеннями інтелектуального розвитку, methods of pedagogical research, qualifying stage of pedagogical experiment, criteria of geographic knowledge, students with intellectual disabilities
Бібліографічний опис
Скиба, Т. Ю. Організаційний аспект визначення рівня знань соціально-економічного змісту в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / Т. Ю. Скиба // Модернізація освітньої системи: світові тенденції та національні особливості : матеріали Міжнародної наукової конференції, 23 лютого 2018 року, м. Каунас (Литва). – Каунас, 2018. – С. 167–169.