Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7121
Title: Технологія формування маркетингової культури майбутніх фахівців сфери обслуговування в процесі професійної підготовки у ВНЗ
Other Titles: Technology of Formation of the Marketing Culture of Future Specialists in the Sphere of Service in the Process of Professional Training in Higher Educational Institutions
Authors: Коваленко, Олександр Вікторович
Kovalenko, Oleksandr Viktorovych
Keywords: маркетингова культура
фахівців сфери обслуговування
професійна підготовка
навчання у ВНЗ
студенти
marketing culture
specialists in the field of service
vocational training
studying in universities
students
Issue Date: Feb-2017
Publisher: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень»
Citation: Коваленко, О. В. Технологія формування маркетингової культури майбутніх фахівців сфери обслуговування в процесі професійної підготовки у ВНЗ [Текст] / О. В. Коваленко // Перспективні напрямки розвитку сучасних педагогічних і психологічних наук : збірник тез Міжнародної науково-практичної конференції, (10–11 лютого 2017 р.). – Харків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2017. – С. 55–58.
Abstract: В даній роботі зазначено, що головна проблема, яка розв’язується за допомогою технології, – цілеспрямоване управління формуванням маркетингової культури майбутніх фахівців сфери обслуговування та забезпечення її ефективності. Процес професійного навчання і виховання, на нашу думку, виявив себе як спосіб функціонування педагогічної системи, змістом якої є розвиток студентів, а цілями – формування, творчого мислення і здатності до професійної культури праці. Виходячи з розуміння нами цілепокладання як людської здатності ставити перед собою свідомі цілі й реалізовувати їх, ми визначили, що специфіка підходу з позицій технології формування маркетингової культури полягала в гарантованості досягнення процесом поставлених цілей.
In this paper it is noted that the main problem that is solved with the help of technology is the purposeful management of the formation of the marketing culture of future specialists in the sphere of service and ensuring its effectiveness. The process of professional training and education, in our opinion, has shown itself as a way of functioning of the pedagogical system, the content of which is the development of students, and the goals - the formation, creative thinking and the ability to professional culture of work. Proceeding from our understanding of goal-setting as human ability to set ourselves conscious goals and realize them, we determined that the specific approach from the standpoint of the technology of formation of marketing culture was to ensure the achievement of the goals set objectives.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7121
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коваленко_Тези.doc48 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.