Інтегрування знань у шкільному курсі суспільствознавства (60-ті рр. ХХ ст.)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розкриваються особливості інтегрування знань у курсі суспільствознавства з предметами природничого і гуманітарного циклу. Було встановлено, що поєднання знань давало можливість більш повно розкрити основні поняття і факти з даного предмету.
The article covers features of integrating social science knowledge in the course of things natural and humanities. It was found that the combination of knowledge made it possible to reveal more fully the basic concepts and facts on this subject.
Опис
Ключові слова
інтеграція, міжпредметні зв’язки, взаємозв’язок, суспільствознавство, integration, cross-curricular approach, relationship, social science
Бібліографічний опис
Ярош, Н. В. Інтегрування знань у шкільному курсі суспільствознавства (60-ті рр. ХХ ст.) [Текст] / Н. В. Ярош // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: О. В. Михайличенко, М. Б. Євтух, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2011. – № 1. – С. 99–102.