Теорія та методика навчання суспільних дисциплін
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Теорія та методика навчання суспільних дисциплін(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023)У журналі представлені статті, що відображають сучасний стан досліджень у галузі навчання соціально-політичних та суспільних наук. Розглядаються питання історії, теорії, методики організації навчального процесу в загальноосвітній та вищій школі, історії науки і техніки. Для науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.Документ Теорія та методика навчання суспільних дисциплін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011)У журналі представлені статті, що відображають сучасний стан досліджень у галузі навчання соціальнополітичних та суспільних наук. Розглядаються питання історії, теорії, методики організації навчального процесу в загальноосвітній та вищій школі, історії науки і техніки. Для науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.Документ Теорія та методика навчання суспільних дисциплін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013)У журналі представлені статті, що відображають сучасний стан досліджень у галузі навчання соціальнополітичних та суспільних наук. Розглядаються питання історії, теорії, методики організації навчального процесу в загальноосвітній та вищій школі, історії науки і техніки. Для науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.Документ Теорія та методика навчання суспільних дисциплін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016)У журналі представлені статті, що відображають сучасний стан досліджень у галузі навчання соціальнополітичних та суспільних наук. Розглядаються питання історії, теорії, методики організації навчального процесу в загальноосвітній та вищій школі, історії науки і техніки. Для науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.Документ Теорія та методика навчання суспільних дисциплін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017)У журналі представлені статті, що відображають сучасний стан досліджень у галузі навчання соціальнополітичних та суспільних наук. Розглядаються питання історії, теорії, методики організації навчального процесу в загальноосвітній та вищій школі, історії науки і техніки. Для науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.Документ Теорія та методика навчання суспільних дисциплін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018)У журналі представлені статті, що відображають сучасний стан досліджень у галузі навчання соціальнополітичних та суспільних наук. Розглядаються питання історії, теорії, методики організації навчального процесу в загальноосвітній та вищій школі, історії науки і техніки. Для науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.Документ Теорія та методика навчання суспільних дисциплін(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2023)У журналі представлені статті, що відображають сучасний стан досліджень у галузі навчання соціально-політичних та суспільних наук. Розглядаються питання історії, теорії, методики організації навчального процесу в загальноосвітній та вищій школі, історії науки і техніки. Для науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.Документ Геологічний музей – як приклад університетського навчального музею природничого профілю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Данильченко Олена Сергіївна; Danylchenko Olena Serhiivna; Корнус Анатолій Олександрович; Kornus Anatolii Oleksandrovych; Корнус Олеся Григорівна; Kornus Olesia HryhorivnaУ статті розкривається значення геологічного музею як осередку збереження унікальних зразків неживої природи. Описано історію створення геологічного музею СумДПУ імені А. С. Макаренка та висвітлено тематичну структуру фондів та експозиції музею. У висновку автори зазначають роль музею в освітньому процесі.Документ Інтерактивні технології навчання в позакласній історико-краєзнавчій роботі з учнями старшої школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Шульга Юлія; Shulha YuliiaУ статті аналізується проблема використання інтерактивних технологій навчання в позакласній історико-краєзнавчій роботі в старшій школі.Документ Шляхи формування мотивації навчальної діяльності на уроках української мови та літератури(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Шеметова Н.; Shemetova N.У статті розглянуто методи та прийоми мотивації навчальної діяльності, проаналізовано шляхи формування й розвитку пізнавальних мотивів учнів, запропоновано творчі завдання для мотивування школярів на уроках української мови й літератури.Документ Психолого-педагогічні основи формування ціннісних орієнтацій особистості у процесі навчання у ВНЗ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Чугуй Л. В.; Chuhui L. V.У статті розкрито психолого-педагогічні основи формування ціннісних орієнтацій особистості в процесі навчання у ВНЗ. Встановлено, що підвалиною формування ціннісних орієнтацій особистості є сприйняття нею оточуючої дійсності та прагнення до самореалізації в суспільстві. Змістовною стороною сформованих ціннісних орієнтацій визначено духовність особистості.Документ Методологічні проблеми сучасної історичної науки і викладання історії стародавнього світу у ВНЗ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Телешева О.Л.; Telesheva O.LУ статті аналізуються основні підходи досліджень історичних процесів: формаційний, цивілізаційний, синергетичний та інші, доводиться необхідність розробки композиційного методологічного підходу на міждисциплінарній основі. Виявляються основні тенденції і проблеми викладання історії стародавнього світу у школі і ВНЗ.Документ Аналіз теорії та практики методики використання засобів умовно-графічної наочності у викладанні історії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Похмура Р. І.; Pohmura R. I.У статті проаналізовано особливості аналізу та практики методики використання засобів умовно- графічної наочності у викладанні історії. На сьогодні існує суперечність між необхідністю впровадження в навчальний процес умовно-графічної наочності й можливостями її використання, яка зумовлена відсутністю розробок щодо виділення засобів умовно-графічної наочності та методики роботи з нею на уроках історії.Документ Бібліографічний огляд проблем розвитку освіти на Українських землях у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Плавуцька-Луценко Я. Ю.; Plavutska-Lutsenko Ya.Yu.У статті здійснений огляд бібліографічних джерел, що висвітлюють процес розвитку освіти на українських землях у другій половині ХІХ – початку ХХ ст.Документ Формування фонетичної компетенції студентів у процесі вивчення німецької мови як другої іноземної у ВНЗ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Надольська Ю. А; Nadolska Yu. AФормування фонетичної компетенції студентів у процесі вивчення німецької мови як другої іноземної у ВНЗ. У статті розглядаються проблеми формування фонетичної компетенції, ефективні методи для вивчення німецької мови як другої іноземної, започатковуються види вправ на слухання та відтворення мовного зразка в мовленнєвій ситуації.Документ Сучасна система правознавчої освіти в Україні(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Марченко Т. М.; Marchenko T. M.У статті розкривається сутність сучасної правознавчої освіти в Україні.Документ Педагогічна проблема розвитку творчої індивідуальності вчителя музичного мистецтва(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Заболотний Іван Петрович; Zabolotnyi Ivan PetrovychУ статті розкривається проблема розвитку творчої індивідуальності, пропонуються підходи підвищення результативності музично-педагогічної підготовки вчителя музичного мистецтва . Аналізуються шляхи формування творчих умінь, наголошується про необхідність більш глибокого осмислення творчості у педагогічній діяльності вчителя музичного мистецтва.Документ Формування соціально-політичних понять у загальноосвітній школі(2013) Вівсяна Інна; Vivsiana Inna;У статті розкривається вітчизняний досвід формування соціально-політичних понять у загальноосвітній школі. Зокрема прослідковується процес формування поняття «держава» на уроках циклу громадянської освіти.Документ До проблеми самореалізації у професійній діяльності: теоретичний аспект(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Бірюкова Лариса Анатоліївна; Biriukova Larysa AnatoliivnaУ статті аналізується термін ”самореалізація” у науковій літературі, розглядається функційне значення даного феномену; подано рівні та переваги самореалізації у професійній діяльності.Документ Становлення теоретичних та методичних засад курсу «Основи правознавства»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Рябовол Лілія; Riabovol LiliiaУ статті охарактеризовано процес становлення теоретичних і методичних засад курсу «Основи правознавства» шляхом проведення системного аналізу програм, за якими здійснювалося навчання правознавства у 1995-2012 рр.