Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6738
Title: Гра як засіб реалізації компетентнісного навчання
Other Titles: Game as the Way of Realization of the Competence Studying
Authors: Барнінець, О. В.
Barninets, O. V.
Keywords: дидактична гра
ігрові методи
компетентнісний та традиційний підходи до навчання
історичні компетентності
мета навчання
рефлексія
суб’єкт-субєкті відносини
didactic game
playing methods
competence and traditional way to the process of studying
historical competences
aim of studying
reflection
subject to subject relations
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Барнінець, О. В. Гра як засіб реалізації компетентнісного навчання [Текст] / О. В. Барнінець // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: О. В. Михайличенко, М. Б. Євтух, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2011. – № 1. – С. 28–32.
Abstract: У статті здійснений аналіз ігрових методів з погляду реалізації компетентнісного навчання, на основі структурних компонентів процесу навчання: цільовий, стимулююче-мотиваційний, змістовний, операційно-діяльнісний, контрольно-регулювальний та оціночно-результативний; здійснено порівняння ігрових методів в контексті компетентнісного та традиційного навчання.
In the article one can find the analysis of the playing methods from the point of the realization of competence studying, on the basis of the structural components of studying process: objective, stimulating-motivational, thoughtful, operating-qualifying, control-adjusting and assessed-effective. In the article the comparison of the playing methods in the context of the competence and traditional studying is given.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6738
Appears in Collections:Теорія та методика навчання суспільних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barninets Olena.pdf291,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.