Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6663
Title: Комп’ютерна підтримка актуалізації опорних знань з теми «Геометричні побудови»
Other Titles: Computer Support Updating of Basic Knowledge on the Topic of "Geometric Constructions"
Authors: Площик, Т. О.
Ploshchyk, T. O.
Keywords: навчання геометрії
дистанційне навчання
геометричні побудови
геометричні перетворення
teaching geometry
distance learning
geometric constructions
geometric transformations
Issue Date: 2014
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Площик, Т. О. Комп’ютерна підтримка актуалізації опорних знань з теми «Геометричні побудови» [Текст] / Т. О. Площик // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова; редкол.: В. Г. Бевз, В. Ватсон, Л. П. Величко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2014. – Вип. 3. – С. 191–200.
Abstract: У статті розглянуті мета, завдання та особливості дистанційного навчання, обґрунтовується доцільність використанням дистанційних технологій у навчанні геометрії. Проаналізовано проблеми, що виникають під час вивчення теми «Геометричні побудови». Основний акцент зроблений на особливостях організації навчання теми з використання дистанційних освітніх технологій. Пропонуються фрагменти дистанційного курсу, який доцільно використовувати з метою актуалізації опорних знань учнів щодо геометричних перетворень, з метою підвищення ефективності навчання учнів розв’язувати задачі на побудову методом геометричних перетворень. Наголошується на тому, що дистанційний курс не може замінити процес навчання геометрії, а лише спрямовані на те, щоб полегшити усвідомлення навчального матеріалу, тим більше в ході вивчення геометричних побудов, коли учні мають обов’язково навчитися виконувати безпосередньо побудови за допомогою циркуля та лінійки.
The article describes the purpose, objectives and features of distance learning, the expediency of using distance learning technologies in teaching geometry. The problems that arise in the study of the topic "Geometric constructions". Focuses on the features of training topics with the use of distance education technologies. Samples are offered distance learning course, which should be used to update the supporting pupils knowledge about geometric transformations to improve the effectiveness of teaching students to solve problems on the construction method of geometric transformations. It is noted that the distance course cannot replace the process of learning geometry, but merely facilitate understanding of the material. Moreover, in the study of geometric constructions, where students are required to learn how to perform direct construction using a compass and ruler.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6663
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ploschik T.A..pdf1,14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.