Методика організації контролю знань студентів біологічних спеціальностей у педагогічному ВНЗ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Стаття присвячена проблемі організації контролю знань студентів біологічних спеціальностей педагогічних ВНЗ. Проведено аналіз методичних видань, у яких описано методику організації контролю знань. Встановлено можливості поєднання модульної системи організації навчання з рейтинговим оцінюванням знань, умінь та навичок студентів. У статті розглядаються питання пошуку нових методів та методичних прийомів оцінювання студентської успішності. Наводяться результати проведеного анкетування студентів природничо-географічного факультету.
The article deals with the monitoring of students' knowledge of biological specialties pedagogical universities. The analysis of methodological issues , which described a technique of control knowledge. Is set to match modular system of learning a scoring evaluation of knowledge and skills of students. This paper deals with the search for new methods and teaching techniques of evaluation of student performance. The results of a survey conducted by the students of the Faculty of Natural Sciences and Geography.
Опис
Ключові слова
кредитно-модульна система, контроль знань, педагогічний ВНЗ, студент, біологічні спеціальності, модульне навчання, модуль, рейтинг, credit-modular system, control knowledge, pedagogical universities, student, biological specialty, modular training, module, rating
Бібліографічний опис
Кішінець, Ю. В. Методика організації контролю знань студентів біологічних спеціальностей у педагогічному ВНЗ [Текст] / Ю. В. Кішінець, Л. П. Міронець // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова; редкол.: В. Г. Бевз, В. Ватсон, Л. П. Величко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2014. – Вип. 3. – С. 46–50.