Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6558
Title: Досвід розвитку творчої особистості у студентів медичного коледжу в рамках реалізації компетентнісного підходу
Other Titles: Experience in Development of a Creative Personality of Students of Medical College in the Boundaries of the Implementation of Competence Approach
Authors: Ткаченко, О. А.
Tkachenko, O. A.
Запольська, Н. В.
Zapolska, N. V.
Keywords: компетентнісній підхід
компетенції
система компетенцій
творчість
competence-based approach
competence
system competence
creativity
Issue Date: 2015
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Ткаченко, О. А. Досвід розвитку творчої особистості у студентів медичного коледжу в рамках реалізації компетентнісного підходу [Текст] / О. А. Ткаченко, Н. В. Запольська // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, В. Ватсон, Л. П. Величко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2015. – Вип. 5/6. – С. 56–60.
Abstract: В статті висвітлено шляхи реалізації принципів компетентнісного підходу при викладанні дисциплін хіміко-біологічного циклу в медичному коледжі. Показано, що впровадження відповідних форм, методів, способів навчання стимулює розвиток творчої особистості студентів-медиків.
An article about the implementation of principles of competence-based approach of teaching of disciplines of medical - biological cycle at the medical college. The introduction of appropriate forms, methods and ways of teaching stimulates the development of the creative person of medical students.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6558
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachenko E., Zapolskaya N..pdf245,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.