Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6550
Title: Модель формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання казкотерапії
Other Titles: Model оf Forming the Future Social Teachers Readiness to the Use оf Fairy-Tale Therapy Method
Authors: Філь, Олена Вікторівна
Fil, Olena Viktorivna
Keywords: казкотерапія
модель
готовність до використання казкотерапії
соціальний педагог
fairy-tale therapy
model
readiness to the use of fairy-tale therapy method
social teacher
Issue Date: 2010
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Філь, О. В. Модель формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання казкотерапії [Текст] / О. В. Філь // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 413–420.
Abstract: У статті охарактеризовано модель формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методу казкотерапії в професійній діяльності. Подана модель розглядається як еталонний зразок процесу підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності з використанням казкотерапії.
In the article the model of forming the future social teachers readiness to the use of fairy-tale therapy method in professional activity is described. The presented model is examined as a standard of process of teaching future specialists to professional activity with the use of fairy-tale therapy method.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6550
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fil.pdf133,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.