Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6545
Title: Теоретичний аналіз педагогічної ментальності
Other Titles: Theoretical analysis of pedagogical mentality
Authors: Реброва, Олена Євгенівна
Rebrova, Olena Yevhenivna
Keywords: соціокультурний освітній простір
професійна ментальність
педагогічна ментальність
mentality
professional mentality
pedagogical mentality
Issue Date: 2010
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Реброва, О. Є. Теоретичний аналіз педагогічної ментальності [Текст] / О. Є. Реброва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 372–381.
Abstract: У статті подано результати теоретичного осмислення педагогічної ментальності як наукової категорії. Обґрунтовано положення про те, що педагогічна ментальність є атрибутом соціокультурного освітнього простору й детермінована ним. Розкриваються різні точки зору на педагогічну ментальність та її структурні компоненти.
In the article the results of theoretical comprehension of pedagogical mentality are offered as to the scientific category. Grounded position that pedagogical mentality is the attribute of sociocultural educational space and conditioned by him. The different scientific points of view open up on pedagogical mentality and it structural making components.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6545
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rebrova.pdf146,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.