Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6531
Title: Аналіз стану дослідженості проблеми використання моделей при викладанні природничо-математичних дисциплін
Other Titles: Analysis of the Study of the Problem of Using Models in the Teaching of Natural and Mathematical Sciences
Authors: Рикова, Лариса Леонідівна
Rykova, Larysa Leonidivna
Keywords: модель
моделювання
викладання природничо-математичних дисциплін
model
modeling
teaching natural and mathematical sciences
Issue Date: 2015
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Рикова, Л. Л. Аналіз стану дослідженості проблеми використання моделей при викладанні природничо-математичних дисциплін [Текст] / Л. Л. Рикова // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, В. Ватсон, Л. П. Величко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2015. – Вип. 5/6. – С. 24–30.
Abstract: Проведено аналіз робіт, присвячених тлумаченню поняття моделі, використанню моделей у дослідницькій та навчальній діяльності. Описано специфіку використання моделей у викладанні природничих і математичних дисциплін, означені шляхи перспективних досліджень, зокрема, використання еволюційних модельних ланцюжків і моделей-аналогів.
The analysis of the works devoted to the interpretation of the concept model, the use of models from the research and training activities. The specificity of the use of models in the teaching of natural sciences and mathematical disciplines, the ways of Advanced Studies, in particular, the use of evolutionary modeling chains and analog models.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6531
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rykovа L..pdf278,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.