Особливості організації самостійної роботи учнів в процесі навчання алгебри і початків аналізу за дворівневим підручником

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
В статті розглянуто особливості організації самостійної роботи учнів за дворівневим підручником, зокрема виділено чотири основні етапи: стимулюючо- мотиваційний, навчаючий, діагностико-коректуючий, контрольно-оціночний. Виділено види навчального матеріалу для організації самостійної роботи учнів: описуючий, пояснюючий, приписуючий, пов’язуючий та запропоновано відповідні завдання.
The article deals with the peculiarities in organizing the pupils’ independent work with the use of a two-level textbook. Four major stages are singled out. They are a stimulating and motivating stage, a training stage, a diagnosing and correction stage, and that one of control and evaluation. The emphasis is made on the types of educational material for organizing the pupils’ independent work. Appropriate tasks are suggested.
Опис
Ключові слова
самостійна робота, етапи, дворівневий підручник, метод, діяльність, диференціація навчання, independent work, stages, two-level textbook, method, activity, differentiation of learning
Бібліографічний опис
Кравченко, З. І. Особливості організації самостійної роботи учнів в процесі навчання алгебри і початків аналізу за дворівневим підручником [Текст] / З. І. Кравченко // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, В. Ватсон, Л. П. Величко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2015. – Вип. 5/6. – С. 5–12.