Питання сенсорно-перцептивноі діяльності як умова організації корекційно-педагогічного процесу на уроках математики в спеціальній школі для дітей зі зниженим зором

Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядається актуальна психолого-педагогічна проблема розвитку СПД у слабозорих молодших школярів у підготовчий період вивчення математики.
The article is devoted psychological and pedagogical problem of development of the sensory-perceptive activity by children with violations of sight in the intial period of study of mathematics.
Опис
Ключові слова
сенсорно-перцептивна діяльність, слабозорі молодші школярі, корекційне навчання, корекційно-педагогічний процес, спеціальна школа, методика математики, sensory-perceptive activity, children with violations of sight, correction education correctional and pedagogical process, special school, methods of mathematics
Бібліографічний опис
Сухоніна, Н. С. Питання сенсорно-перцептивноі діяльності як умова організації корекційно-педагогічного процесу на уроках математики в спеціальній школі для дітей зі зниженим зором [Текст] / Н. С. Сухоніна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 237–245.