Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6473
Title: Теоретичні засади професійного самовизначення учнів
Other Titles: Theoretical Bases оf Professional Self-Determination оf Student
Authors: Мачуська, І. М.
Machuska, I. M.
Keywords: професійне самовизначення особистості
процес професійного самовизначення
професійна спрямованість особистості
професійна орієнтація
professional self-determination of personality
process of professional self-determination
professional orientation of personality
professional orientation
Issue Date: 2010
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Мачуська, І. М. Теоретичні засади професійного самовизначення учнів [Текст] / І. М. Мачуська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 27–36.
Abstract: У статті проаналізовано теоретичні підходи щодо проблеми професійного самовизначення учнів у психолого-педагогічній літературі. У більшості праць вітчизняних і закордонних учених професійне самовизначення старшокласників розглядається як одна із сторін особистісного самовизначення.
In the article theoretical approaches are analysed to the problem of professional self-determination student in psychological and pedagogical literature. In most works of domestic and foreign scholars senior professional identity is regarded as one of the parties' personal self-determination.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6473
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Machuska.pdf143,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.