Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6368
Title: Актуальні проблеми реформування системи вищої освіти: аналітична думка молодих науковців
Other Titles: The actual problems of reforming the system of evaluating students' academic success
Authors: Stativka, Valentyna Ivanivna
Статівка, Валентина Іванівна
Keywords: актуальні проблеми реформування освіти
оцінювання навчальних досягнень студентів
мета оцінювання
національна система оцінювання
reform of High Educational system
system of student academic achievement evaluation
100-point system of evaluation
national system of evaluation
Issue Date: 2010
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Статівка, В. І. Актуальні проблеми реформування системи вищої освіти: аналітична думка молодих науковців [Текст] / В. І. Статівка // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 296–304.
Abstract: У статті аналізується одна з актуальних проблем реформування освіти – переваги та недоліки оцінювання навчальних досягнень студентів в умовах кредитно-модульного навчання в Україні. Подається пропозиція щодо підвищення ефективності оцінювання та адаптації 100-бальної системи до національної.
One of the actual problems of reforming education, the problem of evaluating students' academic success is analyzed in the article. Having analyzed the experience of foreign and native researchers, the author suggests the optimal method of adaptating the European 100-point system of evaluation to the national one.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6368
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stativka_Aktualni.pdf146,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.