Професійна підготовка майбутніх учителів-білінгвів: концептуальний аспект

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядаються особливості підвищення кваліфікації вчителя фізичної культури в системі післядипломної освіти. Обґрунтовується важливість та доцільність використання, дотримання андрагогічних принципів навчання педагогів, визначаються основні форми проведення занять ними, а також фактори-причини, що визначають мотиваційну структуру підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури.
In the article the peculiarity of increase of qualification of a physical training teacher in the system of post-graduate education is examined. The importance and expediency of using, following andragogic principles of teaching educational specialists are grounded, the basic forms of conducting lessons with them and also factors-reasons which determine the motivational structure of the increase of qualification of physical training teachers are determined.
Опис
Ключові слова
вчитель-білінгв, концепція, аксіологічний, акмеологічний, синергетичний, компетентнісний підходи, білінгвальна освітньо-професійна програма, bilingual teachers, axiological, akmeological, synergetic, competency building approaches, bilingual professional training programme
Бібліографічний опис
Соколова, І. В. Професійна підготовка майбутніх учителів-білінгвів: концептуальний аспект [Текст] / І. В. Соколова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 279–290.