Евристичний діалог: витоки, розвиток, застосування у навчальному процесі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті з історико-педагогічних позицій з'ясовано витоки, розвиток, застосування у навчальному процесі евристичного діалогу. Виокремлено важливі етапи розвитку евристичного діалогу як ефективного способу освіти, з'ясовано його дидактичні можливості у професійній підготовці студентів.
The article touches upon historical pedagogical positions and it is discovered sources, development, using in the educational process of the heuristic dialogue as effective tool of education. It is discovered its didactical opportunities in the professional preparing of students.
Опис
Ключові слова
діалог, евристичний діалог, евристична бесіда, метод евристичного діалогу, евристичне навчання, діалогічне мислення, евристичне мислення, евристичні питання, dialogue, heuristic dialogue, heuristic communication, heuristic teaching, method of heuristic dialogue, dialogical thinking, heuristic questions
Бібліографічний опис
Проценко, І. І. Евристичний діалог: витоки, розвиток, застосування у навчальному процесі [Текст] / І. І. Проценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 269–279.