Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6352
Title: Особистісно зорієнтоване навчання в контексті підготовки майбутнього вчителя-філолога
Other Titles: Personality-Oriented Education in the Context of Training a Philologist Teacher to be
Authors: Захарова, Валентина Анатоліївна
Zakharova, Valentyna Anatoliivna
Карпенко, О. М.
Karpenko, O. M.
Keywords: особистісно зорієнтоване навчання
студенти-філологи
майбутній вчитель літератури
якість підготовки студентів
навчальний процес
освітні технології
вищий навчальний заклад
методика викладання
personality oriented training
students-philologists
Ukrainian Literature teacher to be
quality of students' training
educational process
educational technologies
higher educational establishment
teaching methodology
Issue Date: 2010
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Захарова, В. А. Особистісно зорієнтоване навчання в контексті підготовки майбутнього вчителя-філолога [Текст] / В. А. Захарова, О. М. Карпенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 191–202.
Abstract: У статті обґрунтовується доцільність упровадження особистісно зорієнтованої технології в процес навчання майбутнього вчителя літератури. Порушується проблема якісної підготовки студентів-філологів до роботи в середніх навчальних закладах в аспекті запровадження педагогічних технологій. Оволодіння новими педагогічними технологіями розглядається як вирішальний фактор успішної освіти в сучасному світі.
Relevance of implementing personality-oriented instruction into the process of Ukrainian Literature teacher to be training is proved in the article. The problem of quality students-philologists training for working at secondary educational establishments in the context of pedagogical technologies implementation is solved. Mastering new pedagogical technologies is considered to be the crucial factor of successful training in contemporary world.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6352
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zakharova_Karpenko.pdf171,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.