Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6342
Title: Окремі питання розвитку дистанційної підготовки вчителів у Великій Британії
Other Titles: Some Aspects of Development of Distance Teacher Training in Great Britain
Authors: Чорна, О. А.
Chorna, O. A.
Keywords: дистанційне навчання
етапи розвитку
дистанційна підготовка вчителів
напрями дистанційної підготовки вчителів
Відкритий університет Великої Британії
distance training
stages of development
distance teacher training
categories of teacher education by distance
British Open University
Issue Date: 2010
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Чорна, О. А. Окремі питання розвитку дистанційної підготовки вчителів у Великій Британії [Текст] / О. А. Чорна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 131–139.
Abstract: У статті йдеться про етапи дистанційного навчання у Європі та аналізується роль Великої Британії у процесі становлення дистанційної підготовки вчителів (на прикладі Відкритого британського університету). Також у статті йдеться про роль дистанційної форми підготовки та напрями такої підготовки вчителів у Великій Британії.
The article gives a short review of the stages of distance training development in Europe and analyzes the role of Great Britain in the process of implementation the distance teacher training (based on the experience of British Open University). It also discusses the role of distance training and different categories of teacher education by distance.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6342
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chorna_Okremi pytannia.pdf147,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.