Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6339
Title: Теоретичні основи евристичного навчання в сучасній американській педагогіці
Other Titles: Theoretical Backgrounds of the Heuristic Learning in Modern American Pedagogy
Authors: Сірик, Людмила Миколаївна
Siryk, Liudmyla Mykolaivna
Keywords: евристичне навчання
інноваційні технології
інноваційна дидактична наука
концепція евристичного навчання
heuristic learning
innovative technology
innovative didactical science
conception of the heuristic learning
Issue Date: 2010
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Сірик, Л. М. Теоретичні основи евристичного навчання в сучасній американській педагогіці [Текст] /Л. М. Сірик // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 99–108.
Abstract: У статті розглянуто сучасні підходи до евристичного навчання як інноваційної технології освіти та рівень його дослідження у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. З позицій інноваційної дидактичної науки виявлено методологічні та теоретичні концепції евристичного навчання у США.
The article touches upon modern approaches of the heuristic learning as innovative technology of education and level of it reserching in native and foreign pedagogy. It is researched from a position of innovative didactical science methodological and theoretical conceptions of the heuristic learning in the USA.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6339
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Siryk_Teoretychni.pdf153,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.