Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6338
Title: Аксіологічні орієнтири мистецької педагогіки в Україні та Польщі: порівняльний аналіз
Other Titles: Value Guidelines of Arts Pedagogy in Ukraine and Poland: Comparative Analysis
Authors: Ніколаї, Галина Юріївна
Nikolai, Halyna Yuriivna
Keywords: мистецька педагогіка
аксіологічний підхід
естетичне виховання
філософія мистецької освіти
Arts Pedagogy
value approach
aesthetic education
philosophy of artistic education
Issue Date: 2010
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Ніколаї, Г. Ю. Аксіологічні орієнтири мистецької педагогіки в Україні та Польщі: порівняльний аналіз [Текст] / Г. Ю. Ніколаї // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 90–99.
Abstract: У статті висвітлено процес становлення аксіологічного підходу до розв'язання проблем естетичного виховання у філософсько-педагогічній думці минулих століть; досліджено аксіологічні орієнтири сучасної мистецької педагогіки в Україні та Польщі.
Genesis and development of value approach to the problem of aesthetic education in the philosophical pedagogical thought of the past centuries are revealed in the article, value guidelines of the contemporary Arts Pedagogy in Ukraine and Poland are studied.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6338
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nikolai_Aksiolohichni.pdf167,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.