Професійна підготовка майбутнього вчителя хімії як психолого-педагогічна проблема

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті здійснено аналіз наукових джерел, що містять теоретичні відомості щодо шляхів розв'язання проблем професійної підготовки майбутніх учителів хімії. Розглянуто основні напрями модернізації педагогічної освіти, які сприяють переосмисленню функцій учителя, його основних умінь та вдосконалення навчального процесу шляхом упровадження сучасних технологій навчання.
This article is devoted the analysis of scientific sources which contain theoretical know ledges about the ways of silvery problems of chemistry teachers professional training. Basic directions are examined modernizations of pedagogical education, which lead to changing of teacher functions, his basic abilities and to perfection of educational process by introduction of modern teaching technologies.
Опис
Ключові слова
педагогічна освіта, технологія навчання, вчитель хімії, професійна підготовка, функції вчителя, професійний потенціал, професійні компетенції, pedagogical formation, technology of training, teacher of chemistry, vocational training, functions of the teacher, professional potential, professional the competence
Бібліографічний опис
Полупаненко, О. Г. Професійна підготовка майбутнього вчителя хімії як психолого-педагогічна проблема [Текст] / О. Г. Полупаненко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 338–350.