Порівняльний аналіз проектного та коректувального методів визначення складності тестових завдань

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті за результатами порівняльного аналізу експериментальних методів визначення складності тестових завдань розроблені рекомендації щодо раціонального використання проектного та коректувального розрахунків індексів складності завдань під час проектування тестів для контролю успішності навчання студентів.
Using the results of comparative analysis of experimental methods for determining the complexity of test questions, the article offers recommendations for rational usage of designed and corrective estimates for indices of test complexity when test questions are being designed.
Опис
Ключові слова
тестовий контроль, імітаційна модель, тестове завдання, складність завдань, індекс складності завдання, проектний розрахунок, коректувальних розрахунок, експертне оцінювання, test control, imitational model, test question, test complexity, index of test complexity, designed estimate, corrective design, expert evaluation
Бібліографічний опис
Алексєєв, О. М. Порівняльний аналіз проектного та коректувального методів визначення складності тестових завдань [Текст] / О. М. Алексєєв, Г. В. Алексєєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 232–239.