Роль Дублянської рільничої школи у розвитку аграрної освіти в Україні та Польщі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто одну з найбільш суперечливих історико-педагогічних проблем – визначення ролі навчальних закладів, що були відкриті на українських землях у період їх перебування у складі інших країн, у розвитку освіти України та держав-сусідів на прикладі рільничої школи (академії) в Дублянах.
The author touches upon on of the most contradictory historical pedagogical problems, i. e. determining the role of educational institutions that were opened on the Ukrainian territories that used to be constituent parts of other states in the development of education in Ukraine and the states it borders on, agricultural school (academy) in Dubliany taken as an example.
Опис
Ключові слова
аграрна освіта, рільнича школа, вищий навчальний заклад, науково-педагогічна спадщина, національна система освіти, agricultural education, agricultural school, higher educational institution, scientific and pedagogical heritage, national system of education
Бібліографічний опис
Соколович-Алтуніна, Ю. О. Роль Дублянської рільничої школи у розвитку аграрної освіти в Україні та Польщі [Текст] / Ю. О. Соколович-Алтуніна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 116–123.