Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6228
Title: Особливості процесу засвоєння етнологічного матеріалу студентами-істориками
Other Titles: The Features of Process Mastering is Knowledges Ethnologic the Students by Historians
Authors: Сідельник, Надія Валеріївна
Sidelnyk, Nadiia Valeriivna
Keywords: знання
рівні знань
конкретне мислення
абстрактне мислення
планування
логічне структурування матеріалу
вміння
навички
головні поняття
базові поняття
knowledges
level knowledges
concrete to think
to plan
to know how to
didactics structure of knowledges
Issue Date: 2010
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Сідельник, Н. В. Особливості процесу засвоєння етнологічного матеріалу студентами-істориками [Текст] / Н. В. Сідельник // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 21–31.
Abstract: У статті розглядаються особливості процесу засвоєння знань етнологічного спрямування студентами-істориками, особлива увага звертається на дидактичні рівні іхзасвоєння. Розглядається модель дидактичної структури знань.
In the article the features of process of mastering of knowledges of ethnologic direction are examined by students by historians, the special attention applies on the didactics even mastering of knowledges and the model of didactics structure of knowledges is examined.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6228
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sidelnyk_Osoblyvosti.pdf121,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.