Особливості процесу засвоєння етнологічного матеріалу студентами-істориками

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядаються особливості процесу засвоєння знань етнологічного спрямування студентами-істориками, особлива увага звертається на дидактичні рівні іхзасвоєння. Розглядається модель дидактичної структури знань.
In the article the features of process of mastering of knowledges of ethnologic direction are examined by students by historians, the special attention applies on the didactics even mastering of knowledges and the model of didactics structure of knowledges is examined.
Опис
Ключові слова
знання, рівні знань, конкретне мислення, абстрактне мислення, планування, логічне структурування матеріалу, вміння, навички, головні поняття, базові поняття, knowledges, level knowledges, concrete to think, to plan, to know how to, didactics structure of knowledges
Бібліографічний опис
Сідельник, Н. В. Особливості процесу засвоєння етнологічного матеріалу студентами-істориками [Текст] / Н. В. Сідельник // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 21–31.