Доцільність поєднання різних форм контролю знань на уроках інформатики в старших класах

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті зроблено спробу довести необхідність поєднання різних форм контролю знань для підвищення якості навчально-пізнавально'і діяльності учнів при навчанні інформатики в старших класах. Пропонується використання комплексних завдань, що дозволять об'єктивно оцінити знання, вміння та навички учня, а також дозволить вчителю вчасно коригувати методи навчання.
In this work is given a try to prove the necessity of different forms application of knowledge control for upgrading of educational-cognitive students activity at the informatics study in senior classes. The necessity of the complex tasks use, which will allow objectively to estimate knowledge, abilities and skills of students, is proved, and also to correct the teaching methods to the teacher.
Опис
Ключові слова
контроль знань, письмове, усне опитування, тестування, комплексні завдання, knowledge control, verbal, writing questions, text making, complex tasks
Бібліографічний опис
Дегтярьова, Н. В. Доцільність поєднання різних форм контролю знань на уроках інформатики в старших класах [Текст] / Н. В. Дегтярьова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 166–173.