Дослідження американськими науковцями концепції творчої самореалізації як основи евристичного навчання в сучасній школі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядаються сучасні підходи до евристичного навчання як інноваційної технологи освіти, рівень його дослідження у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. Визначаються ідеї та концепції самореалізації творчого потенціалу особистості як основи евристичного навчання в американській освіті.
The article touches upon modern approaches of the heuristic learning as innovative technology of education and level of it researching in native and foreign pedagogy. Ideas and conceptions of self-realization are determined as backgrounds of the heuristic learning in American education.
Опис
Ключові слова
евристичне навчання, інноваційні технології, ідеї та концепції творчої самореалізації, самоактуалізація, мотивація, heuristic learning, innovative technology, ideas and conceptions of self-realization, self-actualization, motivation
Бібліографічний опис
Сірик, Л. M. Дослідження американськими науковцями концепції творчої самореалізації як основи евристичного навчання в сучасній школі [Текст] / Л. M. Сірик // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 102–111.