Педагогічна освіта Норвегії: генеза і тенденції розвитку

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті досліджено генезу педагогічної освіти в Норвегії; обґрунтовано періодизацію її розвитку; визначено особливості та тенденції розвитку підготовки норвезького вчителя.
In the article teacher education genesis in Norway is investigated; the periodization of its development is proved; features and tendencies of Norwegian teacher training are defined.
Опис
Ключові слова
генеза, періодизація, тенденція, розвиток, педагогічна освіта, Болонський процес, genesis, tendency, periodization, development, teacher education, Bologna process
Бібліографічний опис
Огієнко, О. І. Педагогічна освіта Норвегії: генеза і тенденції розвитку [Текст] / О. І. Огієнко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 86–96.