Етапи розвитку української етнопедагогічної думки (друга половина XIX–XX ст.)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті висвітлено історія становлення етнопедагогічної думки в Україні, обґрунтовано етапи її розвитку, розкрито їх специфіку, проаналізовано основні напрями та народно-педагогічні традиції виховання молоді у східному та західному регіонах країни, охарактеризовано досягнення сучасних прогресивних вітчизняних педагогів, їх вагомий внесок у повернення української педагогічної науки та виховної практики до своїх витоків - народної педагогіки.
The article deals with the lighting up the of the history of ethnopedagogical view becoming in Ukraine, substantiation of stages of its progress, exposing of their specific features, analyzing of the basic directions and folk-pedagogical traditions of youth education in the eastern and western regions of the country, describing of modern progressive Ukrainian teachers' achievements, their substantial contribution to the returning of the Ukrainian pedagogical science and educational practice to their sources – folk pedagogics.
Опис
Ключові слова
етапи, розвиток, українська етнопедагогічна думка, народно-педагогічні традиції, прогресивні вітчизняні педагоги, stages, progress, Ukrainian ethnopedagogical view, folk-pedagogical traditions, progressive Ukrainian teachers
Бібліографічний опис
Лукановська, А. В. Етапи розвитку української етнопедагогічної думки (друга половина XIX–XX ст.) [Текст] / А. В. Лукановська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 46–59.